2nd level support

Állásajánlat a Services4-IT-nél


2nd Level Supporterként a beérkező hibajegyek/problémák diagnózisa, kategorizálása priorizálása, incidensek, changek és service requestek átvétele és feldolgozása a feladat IT infrastruktúra környezetben. Partnerrel és ügyféllel történő kapcsolattartás. Egyes esetekben továbbítaná a felkéréseket az üzemeltetőnek vagy a fejlesztőknek, továbbá a szakterületek központi kommunikációs felületeként szerepelne és a felelőségi körébe tartozna a jegyrendszerben lévő dokumentációk létrehozása, gondozása és kezelése.


Feltételek

• Folyékony német és angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt • Korábbi IT tapasztalatok • Jó problémamegoldó képesség • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban • Ügyfélorientált megközelítés • Jó problémafelismerő- és megoldó képesség • Stressztűrő képesség

Előnyt jelent

• IT support területen szerzett tapasztalat (például Service Desk) • Valamilyen jegykezelő rendszerben való jártasság • ITIL ismeretek (preferáltan ITIL Foundation v3 oklevél) • SAP Job management • Automic ismeretek

Amit mi nyújtunk

• Rugalmas munkaidő • Előrelépési és fejlődési lehetőség • Céges laptop és mobiltelefon • Home Office lehetőség • Angol és német nyelv napi szintű használata • Egyéni tréningek

Áttekintés

Munkavégzés helye: Home Office, Budapest, Pécs
Munkavégzés nyelve: Német, Angol, Magyar
Tapasztalat: Medior
Munkaidő: Teljes munkaidő
Utazási arány: 10%
Állásazonosító: S4-H0176
decorative-line