2nd level support
Állásajánlat a Services4-IT-nél
2nd Level Supporterként a beérkező hibajegyek/problémák diagnózisa, kategorizálása priorizálása, incidensek, changek és service requestek átvétele és feldolgozása a feladat IT infrastruktúra környezetben. Partnerrel és ügyféllel történő kapcsolattartás. Egyes esetekben továbbítaná a felkéréseket az üzemeltetőnek vagy a fejlesztőknek, továbbá a szakterületek központi kommunikációs felületeként szerepelne és a felelőségi körébe tartozna a jegyrendszerben lévő dokumentációk létrehozása, gondozása és kezelése.
Feltételek
• Folyékony német és angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt • Korábbi IT tapasztalatok • Jó problémamegoldó képesség • Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban • Ügyfélorientált megközelítés • Jó problémafelismerő- és megoldó képesség • Stressztűrő képesség
Előnyt jelent
• IT support területen szerzett tapasztalat (például Service Desk) • Valamilyen jegykezelő rendszerben való jártasság • ITIL ismeretek (preferáltan ITIL Foundation v3 oklevél) • SAP Job management • Automic ismeretek
Amit mi nyújtunk
• Rugalmas munkaidő • Előrelépési és fejlődési lehetőség • Céges laptop és mobiltelefon • Home Office lehetőség • Angol és német nyelv napi szintű használata • Egyéni tréningek
Áttekintés |
|
---|---|
Munkavégzés helye: | Home Office, Budapest, Pécs |
Munkavégzés nyelve: | Német, Angol, Magyar |
Tapasztalat: | Medior |
Munkaidő: | Teljes munkaidő |
Utazási arány: | 10% |
Állásazonosító: | S4-H0176 |