GSD Customer Support Representative - Senior

Állásajánlat a Services4-IT-nél


Német partnerünk több mint 100 éve fejleszt innovatív termékeket. Orvostechnikai vállalatként világszerte a teljes kezelési ciklusra összpontosítanak, és több mint 400 ellátóközpontban segítik felhasználóinkat, hogy következetes minőségi előírásokkal és a legmodernebb technológiával visszanyerjék, fenntartsák és javítsák életminőségüket. Global Service Desk Cortumer Support Representative munkatársként a feladat, hogy segítsd ügyfeleinket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki termékeik képességeiből, és megoldják az esetlegesen felmerülő technikai kihívásokat. Téged keresünk, ha megoldásorientált problémamegoldó vagy, aki figyelmesen tud reagálni az ügyfelekkel kapcsolatos problémákra, telefonon és emailben, illetve CRM rendszerben.


Feltételek

• Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban • Kiváló német nyelvtudás szóban és írásban • Erős informatikai ismeretek • Jegykezelő eszköz (ServiceNow) ismerete • Az ITSM-folyamatok és az ITIL ismeret • Előfeltétel támogatói szerepkörben szerzett tapasztalat pl: IT servicedesk, ügyfélszolgálat stb. • O365 alkalmazások magas szintű ismerete • Desktop/Laptop hibaelhárítás és PW reset kezelése • Exchange (on-prem és exo) - Felhasználókezelés 3 • (Azure) Active Directory - Felhasználókezelés • ServiceNow • SAP • Cyberark, Defender • Hálózati mappák / fájlmegosztások • VPN hibaelhárítás • Proxy konfiguráció • Hálózati hardver (Router, Switch) • Hosting • Cloud

Előnyt jelent

• ITIL tanúsítvány NEM kötelező, de előnyt jelent • További idegennyelvek kommunikáció képes ismerete, pl: francia, spanyol nyelvismeret Interperszonális készségek: • Ügyfélközpontúság • Pozitív és optimista hozzáállás a problémamegoldáshoz • Együttműködő és csapatjátékos személyiség • A termék iránti elkötelezettség • Kiváló és kimagasló kommunikációs készség • Detektív-szerű hibaelhárítási képesség • Analitikus és folyamatorientált megközelítés • Technikai fejlődésre való nyitottság

Amit mi nyújtunk

• Versenyképes juttatási csomag • Multinacionális munkakörnyezet • Medicover egészségbiztosítás • Munkába járási támogatás (tömegközlekedés, autó, taxiszolgálat) • Ingyenes parkolási lehetőség • Rugalmas munkaidő • Előre lépési és fejlődési lehetőség • Céges laptop és mobiltelefon • Home Office lehetőség • Barátságos csapat, átlátható hierarchia és gyors döntéshozatali folyamatok • Egyéni személyre szabott tréningek, nyelvi képzések.

Áttekintés

Munkavégzés helye: Home Office, Budapest, Pécs
Munkavégzés nyelve: Angol, Magyar, Német
Tapasztalat: Senior
Munkaidő: Teljes munkaidő
Utazási arány:
Állásazonosító: S4-H1241
decorative-line